Loyalty G Bodovi - G Store & Repair doo

Loyalty G-Bodovanje

 

Šta su G-Bodovi

 

O Bodovima

Kupovinom svakog artikla putem online kupovine, prikupljate određen broj G-Bodova. Na stranici svakog artikla se prikazuje koliko bodova taj proizvod nosi.

 

1 BOD = 1,00 RSD

 

Bodovi se prikupljaju prilikom svake kupovine, i mogu se iskoristiti najkasnije u roku od 6 meseca od datuma kupovine.

 

Reprezentativni primer:

Datum prve kupovine 15.3. bodovi ove kupovine traju do 15.9.

Datum druge kupovine 25.5. bodovi ove kupovine traju do 25.11.


 

Pregled prikupljenih G-Bodova

Trenutni broj prikupljenih bodova možete videti u svakom trenutku logovanjem na Vaš nalog i u okviru naloga na vrhu stranice stoji broj ostvarenih poena.



Korišćenje G-Bodova

Bodovi se prikupljaju prilikom svake kupovine, i mogu se iskoristiti najkasnije u roku od 6 meseca od datuma kupovine.


Bodove možete iskoristiti prilikom kreiranja porudžbine. Kada popunite način plaćanja i način isporuke ispod imate polje Unesite bodove koje želite da iskoristite, tu treba da unesete broj bodova koje želite da iskoristite. Nakon prosleđivanja porudžbine, u pregledu računa biće vam prikazana vrednost iskorišćenih bodovai razlika za uplatu.

Broj iskorišćenih bodova će se oduzeti od ukupnog broja Vaših preostalih bodova nakon realizacije Vaše porudžbine.

Broj bodova koje možete iskoristiti zavisi i od iznosa Vaše korpe kao što je prikazano u tabeli ispod:

 

Reprezentativni primer:

Iznos korpe je 1000 RSD broj bodova koje možete da iskoristite za ovu kupovinu je 350 bodova odnosno popust će iznositi 350 RSD.

 

Ostale napomene

Neiskorišćeni bodovi se ne prenose nakon isteka 6 meseca od kupovine kad su ti bodovi ostvareni.

Porudžbine za koje je kupac odustao ili pokrenuo postupak reklamacije ne ostvaruju bodove.

Firma G Store & Repair doo zadržava pravo da sve gore navedene uslove promeni. O svim izmenama korisnici će biti obavešteni putem njihove registrovane e-mail adrese i/ili putem obaveštenja na početnoj stranici online shop-a. Smatra se da su korisnici upoznati sa promenama prilikom svake sledeće porudžbine, nakon slanja obaveštenja.